Temeli canlandırmaya dayanan yaratıcı drama oyunsu süreçlerde ortaya konan kurgulardan ve bu kurgulardan yola çıkarak yapılan sorgulamalardan oluşur.
Çocuklarla yapılan yaratıcı dramada etkinliklerinde bütünsel bir anlayışla süreç eğitimine yönelik ders içerikleri hazırladık. Öncelikle bilişsel ve duyuşsal özelliklerinin farkında olma, kendini bir grup içinde ifade etme becerisi kazanmalarının amaçlıyoruz.. Sosyal ve duyuşsal alana katkısı çok yüksek olan drama çalışmalarına katılan öğrencilerimizin kendilerini beden dillerini kullanarak ifade etmeleri, girişime açık olmaları, beden farkındalığının yüksek olması, uyum ve eşzamanlılık becerileri güçlü olması, akıcı konuşmaları, paylaşmaya açık olmaları, estetik algıları gelişmiş olması, problem çözme becerileri güçlü olması hedeflenmektedir.